onsdag 11 november 2009

Semester i 2 veckor till =)

I dag var jag till mitt jobb å hälsade på...pratade med världens bästa chef å förklarade läget,att jag är i stort behov av ännu mer ledighet-alternativet är sjukskrivning...blää.....
Känner att jag inte är redo för att börja jobba ännu,tyvärr!!
Nu har jag som sagt världens bästa chef,så det löser sig-riktigt sköööönt!!!!!

I morgon får vi se om det löser sig så vi får en ny tid till Umeå för återbesök-det skulle vara skönt om det var avklarat när vi ska till Sthlm! Då kan vi koppla av å bara njuuuuta-hoppas jag!!!!

I dag fick jag klartecken att jag börjar rida lektion på söndag-det ska bli tokskoj!!!
Hoppas verkligen att Tessan vill följa med å supporta mig från läktaren,det kan jag behöva! =)

Nu blir det hopp i säng-puss å godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar