söndag 8 november 2009

Jaha...

Idag kom moster Mari förbi å hälsade på oss en sväng,trevligt trevligt!! Hon var lite nyfiken på Winnie å ville träffa henne innan hon blev för stor helt enkelt!
Hon växer ju verkligen så det knakar...spännande!!!

Sedan åkte jag å Tessan och köpte lotter å tårta å svängde förbi Torvalla. Ville uppvakta systers Tage på Fars dag,det måste vara världens bästa pappa!!!!
Mkt trevligt!! Fick låna en bur av min goa syster som jag ska ha till Winnie,det vore kanoners om hon kunde ligga i den å varva ner ibland...Sedan kan det vara skönt på nätterna om hon kunde sussa i buren å koppla av...det blir mkt räntande annars...=)

Imorgon blir det utvecklingssamtal på skolan och läkarbesök på Hab på eftermiddagen. Ska på hab å höra vad läkaren säger om hålen Tessan har hittat i huvudet....åhhhh vad jag hoppas att allt ser ut som det ska så hon slipper göra om sin operation...Det vore bara för mkt....Tycker hon och jag har haft alldeles tillräckligt redan...Nu vill jag att det ska få gå framåt hädanefter!!!!!!!!!!
Jag tänker hålla alla tummar å tår iallafall!!!!!!!!!!!!!!!

God natt blir det nu iallafall!!!
Höres.....

1 kommentar:

  1. Japp, Tage tut ÄR världens bästa pappa. =)

    Håller tummetottar, slickepottar och långemän för Tessan!

    SvaraRadera